OSCB portál

[1]
xx EXPEDICIA PBH ~ NORSKO 2014 -2 Časť
August 28, 2014, 01:41:19 ráno by MarcelBA
Takze hlasime sa po par dnoch tak mensia rekapitulacia celeho vyletu. Opravujeme celne sklo prasknute.
Stretavame sa o 15:00 spustil sa lejak. Cakame kym prejde a pomalicky sa balime. Vyrazame nieco pred 17:00.
Naberame smer stara cesta CZ. Kde sa napojime na dialnicu. No akosi sme zabludili a robime mensiu zachadzku :).  Naberame spravny smer dialnica je nasa. Nieco po 21:00 prichadzame do Holic - super partia aj sme sa trochen pobavili a dakujeme za vyprevadenie az k autu.  Okolo 23:00 vyrazame smer Praha- Hanover-Hamburg. Zastavujeme rano a obzerame trh a samozrejme uboat. Po kratkej ranajkovej pauze vyrazame smer Hirsthals. Fotime sa na plazi a hladame kemp. Trajekt nam ide rano. Po necelich dvoch dnoch  a 1700 km odjazdenych si laham do spacaku. Kemp urovnovo dost zly ale taka sprcha padne vhod. Na rozkladanie stanice nemam chut ani silu. Slnko zapada stale nieco po 21:00 co je potesujuca sprava pre nas. Zima je za to riadna a kratase sme vymenili za poriadne teplaky.  Na dalsi den stojime skoro prvy v rade na trajekt. Vsetko ide podla planu. Nalodujeme sa a o 9:30 vyrazame. Su dobre vlny a po prechadzani sa po lodi ma hadze kade tade.....e..e  no dalej od brehu je to vpohode. Prvy kontakt v norsku je zaujimavy. Pri vystupovani ideme bokom na kontrolu dutin auta :) po polhodinke v cakacke ideme dalej a oboznamujeme policajta o borovicke zac je toho loket. Nejako podozrivo na nu pozetal. Letime smer kjeragbolten no je velka hmla a neskoro. Zase sme prejazdili celi den. Koncime na konci lysefjordenu v kempe. Kde davame sprchu v opoznani lepsom kempe. Jeme a padame od unavy a hned zaspavame. Rani budik o 7:00  stojime na parkovisku pri kjeragboltene a nasledne davame tuto turu za 4:10 minut sadame do auta a ideme smer preikestolen a tuto turu tiez davame za cca 3:30 hodiny. Dnes mame naslapanych cca 8 hodin v nohach a sadame do auta a ideme smer bergen. Pred trajektom vsak klopime do kempu a robime si jedlo a zalamujeme behom par minut zniceny.  Dalsi den vstavame a letime do bergenu kde sa stretavame a pripajame na internet a podavam prve informacie. Na zajtra, respektive dnes mame plan rano zarybarcit upratat auto a ja vytiahnut stanicu. Takze budem davat avizo.  V ten isty den budeme vyrazat smer trondheim takze den bude pauza a potom sa uz budeme pokusat castejsie s tym mojim cb. Takze zatial tolko pocasie mame zatial fajn neprsalo ani raz. Tesim sa na zajtra hadam to poleti. Fotky pridam samozrejme potom ked ich postahujem zatial som na mobile. Posielame pozdrav na Slovensko - marcel
clip EXPEDICIA PBH ~ NORSKO 2014 -1 Časť
August 23, 2014, 13:09:47 večer by MarcelBA
Ahojte priatelia,
o necele dve hodinky vyrazame (15:00 ). Veci mame vyse auta tak dufam ze sa zmestime. Nasa prva cesta bude smer Holice kde by sme sa mali pravdepodobne dostavit okolo 18-19 hod. Nasledne tam pobudneme do 23:00 a vzrazame smer Hamburg a nasledujuce rano by sme mali byt uz v Hirsthale
Takze drzte nam palce  vyrazame  naladte vsetci anteny ponahadzujte to nazad na stoziare a vsetko to statne co k tomu patri - dopocutia priatelia hadam sa podari nejake to spojenie ked uz ideme tak daleko.